Wszystkie
Tylko dostępne
Wszędzie
Wszędzie
Tytuł
Autor
Wydawca
Szukaj
Kategorie
Hit dnia
Koszty wysyłki
Koszty przesyłek pocztowych w księgarni NaszaSzkolna.pl
Biuro obsługi klienta
Jesteśmy do Państwa dyspozycji

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10 - 18

w soboty
w godzinach 09 - 14
Telefontel. 43 826 34 44
Emailsklep@naszaszkolna.pl
Newsletter

Pomoc

  1. Czy jest możliwość odbioru zakupu w siedzibie firmy?
    Tak - towar można odebrać po uprzednim umówieniu się pod adresem:
    VIP
    Sieradz
    ul. Jana Pawła II 52 /7

  2. Jakie są koszty dostawy paczki?
    Z kosztami dostawy można zapoznać się w zakładce Przesyłka i płatność.

  3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
    Termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni od daty złożenia zamówienia.

  4. Czy mogę dokonać poprawki w zamówieniu?
    Klient może dokonać zmiany w zamówieniu internetowym, pod warunkiem, że zgłosi ją następnego/ tego samego dnia w godzinach 10-16. W tym celu powinien skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta (tel. 43 826 34 44 ).

  5. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?
    Niestety nie jest możliwe łączenie zamówień.

  6. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?
    Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis Moje konto.

  7. Czy mogę oddać zakupiony produkt?
    Gwarantujemy prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać na adres: VIP, Sieradz, ul. Jana Pawła II 52 /7 na własny koszt łącznie z dowodem zakupu.

  8. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
    Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 21 dni.

  9. Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
    Nie ma możliwości wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego. Za odesłany towar Klient otrzymuje zwrot pieniędzy a następnie realizowane jest nowe zamówienie.

  10. W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?
    Biuro Obsługi Klienta czynne jest od 10 do 18. pod numerem telefonu 43 826 34 44 lub adresem e-mail sklep@naszaszkolna.pl.

  11. Nie mogę złożyć zamówienia w serwisie ponieważ nie posiadam loginu i hasła.
    Posiadanie loginu oraz hasła nie jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia w naszym serwisie. Służą one jedynie do zapisania danych osobowych klienta w bazie danych firmy VIP. Jeżeli nie posiadasz loginu oraz hasła, w celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia swoimi danymi osobowymi, pozostawiając pole login oraz hasło puste.

  12. Nie mogę zalogować się w serwisie. Nie posiadam jeszcze loginu oraz hasła
    W celu dokonania rejestracji i otrzymania swojego loginu oraz hasła prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się pod adresem: http://www.naszaszkolna.pl/rejestracja/

  13. Czy przeprowadzone zakupy w serwisie okazjaaa są bezpieczne?
    Wszelkie dane pomiędzy klientem a serwerem, na którym znajduje się strona przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL, dzięki czemu zapewniamy bezpieczeństwo Państwa danych osobowych, loginów, haseł, itp.

  14. Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?
    Jeżeli przy logowaniu, po wpisaniu adresu e-mail i hasła pojawia się komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Ciebie adres e-mail to ten sam, który był podawany podczas rejestracji. Jeżeli adres e-mail jest poprawny a problem nadal się pojawia, prawdopodobnie wpisywane jest błędne hasło, w takim przypadku wygenerujemy dla Ciebie nowe hasło: http://www.naszaszkolna.pl/przypomnienie/

  15. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
    Zamówienie można anulować lub zmienić tylko w dniu jego złożenia, w godzinach 10-16, od poniedziałku do piątku. Zamówienia składane w dni świąteczne oraz w soboty i niedziele można zmienić lub anulować wyłącznie w przypadający najbliższy, kolejny dzień roboczy. Aby anulować lub zmienić zmówienie należy kontaktować się pod numerem telefonu 43 826 34 44 lub adresem e-mail: sklep@naszaszkolna.pl.

  16. Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?
    Tak, podane ceny są cenami brutto.

  17. Czy można dokonywać zamówień w sklepie Naszaszkolna.pl w kawiarence internetowej?
    Można dokonywać zakupów korzystając z kawiarenek internetowych, ale należy pamiętać o każdorazowym wylogowaniu się z serwisu po zakończeniu wizyty.

  18. Co mam zrobić, jeśli realizacja mojego zamówienia opóźnia się?
    W takiej sytuacji bardzo prosimy kontaktować się pod numerem telefonu43 826 34 44 lub adresem e-mail: sklep@naszaszkolna.pl podając numer zamówienia.

  19. Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
    Sklep Naszaszkolna.pl nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jeśli płatność za towar zostanie dokonana on-line to nie ma konieczności dokonywania płatności przy odbiorze. Można podać dowolny adres dostawy- np. osoby, którą chcemy obdarować.

  20. Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
    Prosimy o złożenie reklamacji, zgodnie z regulaminem.

  21. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
    Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e- przelewem lub kartą.
Płatności
Dane kontaktowe
Naszaszkolna.pl
ul. Jana Pawła II 52
98-200 Sieradz
43 826 34 44
 
sklep@naszaszkolna.pl