Wszystkie
Tylko dostępne
Wszędzie
Wszędzie
Tytuł
Autor
Wydawca
Szukaj
Kategorie
Hit dnia
Koszty wysyłki
Koszty przesyłek pocztowych w księgarni NaszaSzkolna.pl
Biuro obsługi klienta
Jesteśmy do Państwa dyspozycji

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10 - 18

w soboty
w godzinach 09 - 14
Telefontel. 43 826 34 44
Emailsklep@naszaszkolna.pl
Newsletter

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Gwarantujemy prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrot jest możliwy tylko w przypadku, gdy towar nie był używany ani w żaden sposób nie został uszkodzony oraz posiada oryginalne, niezniszczone opakowanie i będzie się nadawał do ponownej odsprzedaży. Konieczne jest również zwrócenie dowodu zakupu.

Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać na własny koszt na adres:

VIP FHU Ignacy Potapski
Jana Pawła II 52

Sieradz

Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 21 dni od daty otrzymania przesyłki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto wskazane przez Kupującego w przypadku płatności za pobraniem, lub na konto, z którego dokonywana była płatność on–line. Koszt dostawy i odesłania towaru pokrywa Kupujący i nie podlega on zwrotowi.


Reklamacje

W każdym przypadku wszystkie towary objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw. Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na niezgodność towaru z umową.

Towar reklamowany należy odesłać na adres firmy. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku negatywnego rozstrzygnięcia reklamacji bądź uszkodzenia towaru koszty przesyłki pokrywa Kupujący.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu towaru.

Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy VIP FHU Ignacy Potapski nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

Sklep nie ponosi odpowiedzialność za wady towaru i prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi, które nie zostały zgłoszone przewoźnikowi przy odbiorze przesyłki.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Kupującego, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Kupujący.

Płatności
Dane kontaktowe
Naszaszkolna.pl
ul. Jana Pawła II 52
98-200 Sieradz
43 826 34 44
 
sklep@naszaszkolna.pl